Hello World en welkom bij mijn eerste blogpostje over Puur Genieten.

Dit kan je best in de brede zin van het woord interpreteren want Puur Genieten kan natuurlijk alles omvatten.

Aangezien eten één van mijn passies is, wou ik hier al mijn eerste post van maken.
Een aantal weken geleden zijn we namelijk gaan eten in restaurant Ten Dauwe, een feestzaal te Aalter ongeveer op de grens van West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Dit is niet enkel een geschikte locatie voor een huwelijksfeest maar ook voor allerhande communiefeesten.
En deze keer was het de plechtige communie van mijn dochter en dan wil je er liefst een onvergetelijke ervaring van maken en niks aan het toeval overlaten.

Wij wonen zelf in de buurt van Gent en hadden er al heel wat positieve geruchten over gehoord, dus we waren alvast benieuwd.
Reeds bij de boeking hadden we hier een goed gevoel over. Je kan namelijk de uitgebreide menukaarten, samen met de gedetailleerde prijzen, op voorhand op hun website raadplegen. Zo kom je al niet voor verrassingen te staan.
Wij hadden gekozen voor de all-in menu van 49€ per persoon en hier waren 4 gangen, aangepaste wijnen en 4 culinaire hapjes inbegrepen.
Pet af voor de kok want het was enorm goed, de bediening op en top  en ook de kinderen konden hun gangetje uitleven in de tuin.

De enige kleine domper was dat we niet konden aperitieven in de tuin. Het regende namelijk pijpestelen. Maar goed, dat heb je natuurlijk niet in de hand.

Nog een tip, reserveer zeker vroeg genoeg want het kan soms nog es snel volzet zijn.

Smakelijk!